ДОГОВІР ПУБЛІЧНОЇ ОФЕРТИ

1. ЗАГАЛЬНІ ПОЛОЖЕННЯ

1.1. Нижченаведений текст є Договором між Фізичною особою-підприємцем Овчиннікова Оксана Вікторівна, керуючою сайтом https://www.sugarme.kiev.ua/ (надалі Продавець), і покупцем товару / замовником послуг сайту, незалежно від статусу (фізична особа, юридична особа, фізична особа підприємець) (в подальшому Покупець).

1.2. Цей Договір визначає умови покупки товарів (далі – Товар) та замовлення послуг (надалі – Послуги), Покупцем через сайт Продавця.

1.3. Договір є публічним згідно зі ст. 633 і ст. 641 Цивільного кодексу України та є еквівалентом «усної угоди» та має належну юридичну силу.

1.4. Відповідно до ст. 642 Цивільного Кодексу України повним і беззастережним прийняттям умов даного договору-оферти, що підтверджує укладення Договору на запропонованих умовах, факт здійснення Покупцем оплати вартості замовлених на сайті (або іншим способом) товарів та замовленних послуг.

1.5. У даній оферті, якщо контекст не вимагає іншого, наведені нижче терміни мають таке значення:

«Сайт» – сукупність інформаційних ресурсів, розміщених в Інтернеті за адресою https://www.sugarme.kiev.ua/.

«Продавець» – Фізична особа-підприємець Овчиннікова Оксана Вікторівна.

«Товар» – парфюмерно-косметична продукція та аксесуари, представлені до продажу на Сайті Продавця.

«Послуги» – послуги з видалення волосся на тілі, які надаються в мережі смартстудій SugarMe.

«Покупець» – фізична та / або юридична особа, яка здійснює замовлення на сайті https://www.sugarme.kiev.ua/.

«Одержувач» – фізична та / або юридична особа визначений (-а) Покупцем, який повинен отримати замовлений Товар / Послуги.

«Акцепт» – повне і беззастережне прийняття Покупцем умов Договору.

«Замовлення» – окремі позиції з асортиментного переліку Товарів / Послуг, зазначені Покупцем при оформленні заявки на сайті.

2. ПРЕДМЕТ ДОГОВОРУ

2.1. Продавець здійснює продаж Товарів і надання Послуг, згідно з чинним прейскурантом, опублікованого на сайті https://www.sugarme.kiev.ua/, а Замовник оплачує і приймає Товари / Послуги відповідно до умов цього Договору.

3. ПОРЯДОК ОФОРМЛЕННЯ ЗАМОВЛЕННЯ ТОВАРУ

3.1. Формування замовлення Товару

3.1.1. Замовлення приймаються через сайт https://www.sugarme.kiev.ua/ в робочий час Виконавця.

3.1.2. Покупець самостійно оформляє Замовлення, шляхом вільного вибору бажаного товару, переміщення його в розділ “В кошик” і підтвердження вибору натисненням кнопки “Оформити замовлення”. Після оформлення замовлення Покупцеві буде направлено повідомлення про підтвердження замовлення на зазначені при оформленні замовлення контакти (email і / або мобільний телефон) або про передбачувану дату надходження товару в разі його відсутності. При оформленні замовлення по телефону повідомлення здійснюється за допомогою телефонного зв’язку або відправки повідомлення на мобільний номер.

3.1.3. У разі відсутності замовлених Покупцем Товарів на складі Продавця останній вправі анулювати Замовлення Покупця, повідомивши про це Покупця дзвінком, листом або повідомленням на мобільний номер. У разі анулювання передплаченого Замовлення вартість Товару повертається Продавцем Покупцю на платіжну карту.

3.1.4. Оформляючи Замовлення, Покупець підтверджує свою згоду з умовами даної оферти і дає згоду на обробку своїх персональних даних.

Покупець підтверджує, що ознайомлений з умовами доставки і оплати погоджується з ними і розуміє їх в повній мірі. Продавець залишає за собою право змінити термін доставки замовлення з наступним повідомленням Покупця.

3.1.5. Покупець несе ризик несприятливих наслідків за надання неправдивих відомостей, що спричинило за собою неможливість належного виконання Продавцем своїх зобов’язань перед Покупцем.

3.1.6. Для підтвердження Замовлення з Покупцем може зв’язуватися представник Продавця, який уточнює деталі Замовлення, погоджує дату і час доставки. Підтвердження замовлення може відбуватися і без дзвінка представника Продавця, за допомогою електронного листа або повідомлення на мобільний номер.

3.1.7. Продавець має право відмовитися від передачі Замовлення Покупцю в разі, якщо дані, зазначені Покупцем під час оформлення Замовлення, є неповними або викликають підозру щодо їх достовірності. У разі анулювання передплаченого Замовлення вартість Товару повертається Продавцем Покупцю на платіжну карту.

3.1.8. У разі відсутності замовленого товару Покупець має право замінити його на інший Товар або анулювати Замовлення.

3.1.9. Покупець має право скасувати Замовлення за телефоном, вказаним в Контактах.

3.2. Порядок оплати замовлення Товару.

3.2.1. Оплата замовлення означає згоду Замовника на укладення цього Договору з Виконавцем.

3.2.2. Замовник оплачує вартість замовлення за Договором, шляхом перерахування грошових коштів на розрахунковий рахунок Виконавця. У разі самовивозу Товару з мережі смартстудій SugarMе, можливий готівковий розрахунок.

3.2.3. Ціни на будь-які позиції Товару, зазначені на сайті https://www.sugarme.kiev.ua/ є чинними на момент здійснення замовлення.

3.2.4. Замовнику повідомлення про оплату замовлення відправляється на електронну адресу, яка була вказана при оформленні замовлення.

3.2.5. Послуги платіжних систем, терміналів, Замовник оплачує додатково.

4. УМОВИ ДОСТАВКИ

4.1. Доставка Товару здійснюється службою доставки «Нова пошта» або самовивозом з мережі смартстудій SugarMe, за адресами, вказаними на Сайті.

4.2. Разом з Замовленням Покупцеві передаються передбачені чинним законодавством документи.

4.3. Представник кур’єрської компанії (кур’єр) при врученні Товару вправі зажадати документ, що засвідчує особу отримувача.

4.4. Право власності на Товар переходить до Покупця в момент передачі Товару після оплати повної вартості Товару.

4.5. Ризик випадкової загибелі або випадкового пошкодження Товару переходить до Покупця в момент передачі йому Товару і проставляння Покупцем / Одержувачем підписи в документах, що підтверджують його доставку.

4.6. Вартість доставки розраховується службою доставки «Нова пошта».

4.7. Обов’язок Продавця передати Товар Покупцю вважається виконаним в момент вручення Товару Покупцеві / Одержувачу або отримання Товару в відділеннях «Нової пошти».

4.8. При отриманні замовлення Одержувач повинен перевірити цілісність упаковки і, якщо немає видимих ​​її ушкоджень, оплатити суму замовлення з урахуванням вартості доставки (при здійсненні готівкового розрахунку або самовивозу).

5. ПОРЯДОК ОФОРМЛЕННЯ ЗАМОВЛЕННЯ ПОСЛУГ

5.1. Покупець здійснює запис на послуги з видалення волосся через сайт https://www.sugarme.kiev.ua/cart.

5.2. При здійсненні запису, Покупець вибирає філію мережі смартстудій SugarMe, в якій він бажає отримати послугу; вид послуги; фахівця, який буде надавати послугу; дату і час отримання послуги.

5.3. Для підтвердження запису, Покупець вказує своє ім’я і номер телефону.

5.4. Здійснюючи запис на послугу, Покупець погоджується з умовами даного Договору, Умовами угоди користувача і Політикою конфіденційності персональних даних, розміщеними на Сайті.

6. ПОВЕРНЕННЯ ТОВАРУ І КОШТІВ

6.1. Повернення Товару належної якості.

Згідно з діючими нормами законодавства*, парфюмерно-косметичні товари належної якості не підлягають поверненню або обміну.

* Стаття 9 Закону України «Про захист прав споживачів» від 12.05.1991 р №1023-ХІІ та Додаток №3 до Постанови КМУ «Про реалізацію окремих положень Закону України« Про захист прав споживачів »від 19.03.1994 р №172 до товарам належної якості, що не підлягають обміну (поверненню) відносяться: парфюмерно-косметичні вироби, предмети санітарної гігієни, гребінці, гребені та щітки масажні, товари в аерозольній упаковці, інструменти для манікюру, педикюру (ножиці, пилочки і т. п.).

6.2. Повернення Товару неналежної якості.

Товар неналежної якості – це товар, який містить недоліки. Недолік товару – це невідповідність його вимогам нормативно-правових актів і нормативних документів, умовам договору або вимогам, які пред’являються до нього. Отриманий Товар повинен відповідати опису на Сайті. Відмінність елементів дизайну або оформлення від заявленого на Сайті опису не є ознакою неналежної якості.

6.2.1 Якщо Покупцеві був переданий Товар неналежної якості, Покупець має право скористатися положеннями статті 8 Закону України «Про захист прав споживачів» – вимагати заміни на товар належної якості або вимагати розірвання договору та повернення сплаченої за товар грошової суми.

6.2.2 Вимоги (заяву) про повернення грошової суми, сплаченої за товар неналежної якості, підлягають задоволенню протягом 7 робочих днів з дня пред’явлення відповідної вимоги. Повернення грошових коштів здійснюється за допомогою повернення вартості оплаченого Товару на платіжну карту Покупця.

7. ТЕРМІН ДІЇ ДОГОВОРУ. ПОРЯДОК ВНЕСЕННЯ ЗМІН

7.1. Акцепт оферти Покупцем є підтвердженням укладення Договору на умовах Публічної оферти.

7.2. Договір набуває чинності з моменту оплати послуг Покупцем і діє до моменту виконання Продавцем зобов’язань за цим Договором.

7.3. Продавець має право вносити зміни в текст цього Договору на свій розсуд в будь-який момент і без попереднього повідомлення Покупця. Актуальна (діюча) редакція Договору завжди доступна на сайті.

7.4. Покупець погоджується і визнає, що внесення змін до Оферти тягне за собою внесення цих змін до укладений вже діє між Покупцем і Продавцем Договір, і ці зміни в Договорі вступають в силу з такими змінами в Оферті.

8. КОНФІДЕНЦІЙНІСТЬ

8.1. Продавець гарантує збереження таємниці інформації, яку Покупець вказує при реєстрації або при оформленні замовлення.

8.2. Продавець гарантує, що персональні дані не будуть використані в корисних цілях, на сторонніх ресурсах або для поширення спаму.

8.3. При покупці послуг Покупець дає згоду на обробку своїх персональних даних, які зберігаються в базі Продавця виключно для ідентифікації Покупця / отримувача при повторних замовленнях, і для коректного їх виконання. При відмові Покупцем, Продавець не зможе відповідним чином надати послуги.

9. ВІДПОВІДАЛЬНІСТЬ

9.1. Відповідальною особою за даним Договором є Фізична особа-підприємець Овчиннікова Оксана Вікторівна.

З повагою, Фізична особа-підприємець Овчиннікова Оксана Вікторівна

Дякуємо Вам, що є нашим клієнтом.